Afscheid VVD-raadslid Enid Gremmée

Op maandag 8 maart heeft VVD-raadslid Enid Gremmée waarnemend burgemeester Jan Boelhouwer van Waalre geïnformeerd dat zij haar functie als raadslid van de gemeente Waalre neerlegt. Haar gezondheid stelt haar helaas niet meer in staat om haar raadswerk voort te zetten. De VVD in Waalre betreurt dat zij hiermee een zeer gewaardeerd lid van de VVD-fractie verliest, maar heeft het grootste respect voor haar besluit.

Enid heeft zich met haar nuchtere en pragmatische benadering jarenlang ingezet om Waalre mooier, fijner en veiliger te maken voor de inwoners. Met name de onderwerpen in het sociaal domein kregen haar bijzondere aandacht en inzet. Enid zat voor de VVD eerst van 2006 tot 2010 in de gemeenteraad, keerde in 2014 terug en was vanaf 2015 tevens fractievoorzitter. Deze functie gaf ze in 2019 over aan Daan Damen.

In overeenstemming met de geldende Corona-maatregelen is er alvast in kleine kring een kort moment stilgestaan bij het afscheid van Enid als raadslid. De VVD in Waalre zal op een later moment, zodra de omstandigheden dit toelaten, Enid uiteraard nog uitgebreider uitzwaaien.

Enid, wij willen bij dezen onze grote dank uitspreken voor jouw inzet als raadslid voor de VVD gedurende vele jaren, en wij wensen jou en je familie in ieder geval alvast het allerbeste. Tot binnenkort!