VVD Meets DDW 2019

Het VVD-netwerkbestuur Brainport Regio en de VVD Statenfractie nodigen u uit voor het evenement “VVD meets DDW” op zaterdag 26 oktober. Bij dit inspirerende evenement tijdens de Dutch Design Week in Eindhoven, kunt u deelnemen aan een Guided Tour langs de highlights van de Dutch Design Week op Strijp-S in Eindhoven. Aansluitend volgt een paneldiscussie en een inspirerende netwerkborrel.

U kunt ervoor kiezen om het gehele programma bij te wonen of alleen de netwerkborrel.

Guided Tour: Tijdens de guided tour wordt u in twee uur in kleine groepen langs de highlights van de DDW geleid, onder leiding van een officiële Design Guide. Er is een beperkt aantal plaatsen (max. 45) beschikbaar. Om mee te gaan dient u zich aan te melden via de link.

Let op: u dient hiervoor zelf een toegangskaart te kopen (passe partout), die overigens de gehele 9 dagen geldig is voor alle DDW locaties. Deze kunt u online kopen voor 17 euro via: https://www.ddw.nl/tickets

Paneldiscussie & Netwerkborrel: De paneldiscussie vindt plaats in het nieuwe Plug-in City op Strijp S. Een panel bestaand uit

Martijn Paulen (Directeur Dutch Design Foundation), Monique List (VVD Wethouder in Eindhoven), Gaby Scholder (woordvoerder Cultuur VVD Statenfractie) en Thierry Aartsen (Brabants VVD Tweede Kamerlid) zal in gesprek treden over de waarde van- en ontwikkelingen omtrent Cultuur in Eindhoven. Aansluitend is er een netwerkborrel, waar het VVD lokaal Netwerk Brainport u het eerste drankje gratis aanbiedt. Ook voor borrelhapjes wordt gezorgd.

Tickets: Wij verzoeken u in verband met reserveringen van te voren aan te melden via evenbrite: https://bit.ly/2kIVgTNv Aanmelden is mogelijk tot en met vrijdag 18 oktober. Voor de Guided Tour en Netwerk- borrel zijn aparte (gratis) kaarten beschikbaar. Komt u graag naar beide? Bestelt u dan ook voor beide een ticket.

Programma zaterdag 26 Oktober: Verzamelpunt voor de guided tour: bij de VVD-banners op het Ketelhuisplein Locatie borrel: Het nieuwe Plug-in City of Strijp S

14:00   Inloop en regelen toegangsbandjes

15:00   Aanvang Guided Tour

17:00   Paneldiscussie over Design- en Cultuurbeleid

18:00   Borrel en gelegenheid tot netwerken

We zien u heel graag op 26 oktober.

Route info en parkeren Strijp S: https://www.mobility-s.nl/kaart